dinsdag 8 juni 2010

Moestuin

Een paar weken geleden hebben wij ons ingeschreven voor een moestuin. Nu nog even geduld hebben totdat er één beschikbaar is. Het lijkt me geweldig om mijn eigen groenten, fruit, kruiden en bloemen te planten/zaaien, te verzorgen en te plukken/oogsten. Om er vervolgens natuurlijk heerlijke maaltijden van te koken.
Op dit moment is het helaas nog niet zover.
Wij hebben wel een redelijke tuin bij onze ark, maar ik weet niet hoe " schoon " de grond is en daarbij krijgen wij ontzettend veel bezoek van katten. Heel jammer. Ik had vorig jaar op ons terras een grote bak met boontjes staan en die bleek in 1 dag helemaal omgeploegd te zijn.
Op dit moment hebben wij een kleine druivenplant staan en dat is het dan wel:



Maar goed, het begin is er en hij groeit erg snel.

Ik kan niet wachten tot ik mijn moestuin heb.....

1 opmerking:

  1. Jaaaa, een blog, gefeliciteerd! Ik kijk ernaar uit om alles te volgen van jouw proces naar een duurzaam leven. Ik weet zeker dat ik er nog een hoop van kan opsteken. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen