vrijdag 2 juli 2010

Giveaway

Met de Postcode Loterij hebben wij een cadeaubon gewonnen voor Plopsa Coo in de Belgische Ardennen. De bon is geldig tot en met zondag 31 oktober, geeft gratis toegang voor 4 personen en is alleen geldig voor Plopsa Coo (dus niet voor de andere plopsa-parken) .
Ik zou hem graag zelf gebruiken, maar wij komen niet in de buurt dit jaar.

Dus toen dacht ik: misschien kan ik er een ander blij mee maken......
Als je echt van plan bent erheen te gaan, laat dat dan weten door een reactie hier achter te laten. Mochten er meerdere gegadigden zijn, dan schrijf ik jullie namen op een briefje en zal ik " blind " 1 naam eruit trekken. Ik wacht tot 08 juli en dan maak ik de winnaar op mijn blog bekend.

Ik hoop iemand er een heleboel plezier mee te kunnen doen....






2 opmerkingen:

  1. Ik heb jonge kinderen dus mij lijkt het hartstikke leuk :-)
    Dus ik geef me graag op.

    Groetjes Thessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je Natasja!!
    Alleen zijn mijn kindjes al even wat ouder.
    Maar toch vind ik dat heel lief!!

    BeantwoordenVerwijderen