zaterdag 3 juli 2010

Zwerfafval scheppen

Als arkbewoner erger ik me vaak mateloos aan al het afval dat in het water drijft. Achteloos wordt het overboord gegooid, terwijl het eigenlijk zo'n kleine moeite is om het thuis gewoon in de vuilcontainer te gooien.
Dus om mezelf minder te ergeren en omdat ik zo nu en dan eens op de site van Llink kijk met allemaal tips, waaronder deze,
dacht ik, ik prik ( lees: schep ) even mee. Dus toen we met z'n viertjes een stukje gingen varen leek het me een leuke bezigheid om te doen. En het helpt nog een klein handje mee om de gracht schoner te krijgen.

Voor de meiden had ik laatst bij de Deen twee schepnetjes gekocht voor € 0,98 per stuk en het leek mij geweldig om samen met de meiden wat troep uit het water te vissen.
Zo gezegd, zo gedaan......


De meiden vonden het geweldig:





We hebben maar een klein stukje gevaren, maar toch al het één en ander uit het water kunnen vissen:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen