dinsdag 10 augustus 2010

Award



Van Valhalla heb ik een Award gekregen. Dank je wel Valhalla! Heel erg lief.
De bedoeling is om hem door te geven aan 5 mensen en om 5 dingen van jezelf op te schrijven die niet iedereen weet.
Nou, met die 5 mensen heb ik al moeite, want volgens mij hebben de meesten al een Award gekregen, al gun ik het ze natuurlijk wel om er nog 1 te krijgen.

Ik wil de Award doorgeven aan de volgende mensen, maar dan met de mededeling dat ze er niets mee hoeven te doen, tenzij ze het leuk vinden natuurlijk:

Aan Karin: omdat ze een prachtige blog heeft die mij ontzettend inspireert

Aan Jos: omdat hij zo gepassioneerd schrijft over zijn moestuin

Aan Marielle: omdat ze zo'n mooie stijl van schrijven heeft en omdat ze over onderwerpen schrijft die mij zeer aanspreken

Volgens mij heeft iedereen verder al een Award gekregen. Maar hierbij wil ik allen die ik volg, ga volgen en diegenen van wie ik de blogs nooit zal lezen, maar die anderen wel ontzettend inspireren bedanken voor hun bijdragen.

Nu is het de bedoeling om wat ontboezemingen op te schrijven van mezelf. Pfff, eens even denken.................

1. Ik rook alweer enige tijd. Eigenlijk erg dom en schadelijk voor mijn gezondheid, om niet te zeggen voor het besparen. Gelukkig zit ik nog lang niet op een pakje ( sigaretten ) per dag en hoop ik daar ook niet meer te komen. Ik rook nu zelfs shag ( goedkope ) om de kosten te drukken. shame shame

2. Ik vind het soms nog erg eng om iets op mijn blog te plaatsen. Zelfs de schrijfstijl is voor mijn gevoel nog niet helemaal " ik ". Ik schrijf ook gedichten, waarvan ik er 2 al op mijn blog heb staan en dat zijn echte stukjes van mij, maar ik ben er dagen over aan het denken of ik ze wel of niet moet plaatsen.

3. Ik heb de intentie om te bezuinigen en om duurzamer te leven, maar ik kan niet altijd de drang onderdrukken om iets te kopen. Vaak koop ik mijn boeken bijvoorbeeld nieuw, terwijl ik ze misschien ook tweedehands op de kop had kunnen tikken.

4. Ik vraag me wel eens af of ik genoeg doe voor mijn kindjes, of ik ze op de goede manier opvoed en of ik een goede moeder voor ze ben.

5. Ik ben een dwangneuroot



Zo, dat was dat ;)

2 opmerkingen:

  1. Je schrijft prachtige gedichten en ik hoop nog vele van je te mogen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve reactie.

    Liefs, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen