woensdag 18 augustus 2010

Een klein stukje ark

Ik zit al dagen te denken wat ik nu weer eens zal schrijven en ik kwam er maar niet uit. Vandaar dat ik besloten heb om jullie een kleine blik in onze woonark te geven.
Hierbij dus onze woonkamer:






Verder ben ik ontzettend trots op onze druif! Niet dat ik er zelf veel aan hoef te doen, maar ik vind het gewoon geweldig hoe de trosjes groeien en langzaamaan van kleur veranderen. Ik kan bijna niet wachten tot ze volgroeid zijn. Het is een prachtig proces om mee te maken, hoe simpel het ook mag lijken:



3 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke plek lijkt me dat! Wat een gezellig mooi huis :)

    Je tafel... zelf gemaakt? Vind hem echt super!

    Leuk dat je foto's van je huis hebt geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er sfeervol uit hoor Natasja.
    Wat is rood toch een warme kleur he!
    En die warme vloer erg gezellig.
    lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er prachtig en gelukkig uit! Mooie woonplek, thuisplek heerlijk.

    Enne mijn druiven zijn nog zo groen als wat...vraag me af of ze nog paars worden dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen