vrijdag 22 oktober 2010

Mea Culpa

Tsja, is het de herfst, zijn het de hormonen, of is er iets anders aan de hand? Misschien is het omdat je met dit weer meer in huis zit? Ik weet het niet, maar ik lees op meerdere blogs, zoals die van haar, dat dit een periode is dat er ineens weer iets gedaan wordt aan het interieur en dat de neiging er is om nieuwe spullen en kleding te kopen. Zo ook hier ( jaja, lekker origineel ;) NOT!)

Ik heb niet veel kleren, ik ben in de afgelopen 5 jaar twee keer de volledige 41 en 42 weken zwanger geweest en dat ging bij elke zwangerschap gepaard met 25 kg extra gewicht. Tijdens het aankomen en het naderhand afvallen heb ik zo'n beetje elke kledingmaat gehad. Nu zijn de kilo's er wel weer af, maar ik heb in mijn huidige maat niet erg veel kleding meer. En die kleren die ik nog heb zijn al meer dan 3 jaar ( sommige zelfs meer dan 7 jaar ) oud. ( Stiekem toch wel duurzaam! ). Maar soms wil ik mezelf eens in het nieuw steken en mooie kleding kopen. En laarzen natuurlijk ook, want mijn oude laarzen zijn af. Dus heb ik nieuwe laarzen gekocht:






En ( shame on me ) ik ben er zo ontzettend blij mee. Daarnaast heb ik nog 3 strakke broeken gekocht ( echt heel goedkoop, maar wel mooi ) om in die mooie laarzen te dragen en 2 dezelfde zwarte truitjes met decolleté voor € 8,95 per stuk.

Het enige wat ik nog graag wil is een lingeriesetje van Fauve. De dame van de lingeriewinkel belde mij gisteren om te vertellen dat mijn setje en jurkje binnen zijn. Dus...........erg origineel met dit stukje tekst ben ik niet, al vind ik het opmerkelijk dat ik zoveel herken in de blogs van anderen, maar eigenlijk wilde ik gewoon ( met een klein beetje schuldgevoel ) mijn nieuwe aankopen laten zien....



5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, hier ook mn h & M bestelling binnen en bij het 2hands winkeltje in mijn dorp heb ik wel een hele mooie jas zien hangen.. en er zijn idd ook plannen om dit weekend de slaapkamer van dochterlief aan te pakken. Die heeft hard bergruimte nodig (en dus de hoogslaper van dr broer) en mn zus wil weer van een 1 pers. bed af dus dat schuift door. Ook heel duurzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht, dat wil ik allemaal ook wel hebben... maar krappe tijd; dus niks kopen dit najaar (voor mij dan). Hoe duurzaam is dat dan wel niet? Hahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh mooi. Daten ;)

    Grapje.

    Alhoewel.... :p

    Supermooie laarzen joh. En dat ondergoed... prachtig!

    Vervelend he, ben ook bijna 41 en bijna 42 weken zwanger geweest, met mega buik. En na zwangerschap 2 kon ik al mijn knielange rokjes niet meer aan. Zo jammer!

    Heel veel plezier met je nieuwe aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he natas.. mooi hoor! enne niet schuldig voelen hoor...zo nu en dan moeten mama's ook eens mooie dingen voor hun zelf kopen toch!

    BeantwoordenVerwijderen