woensdag 6 oktober 2010

Moestuin en avondrood

Het is zover, mijn gevoel heeft me toch niet in de steek gelaten:

We hebben een moestuin!!
Het is nog niet helemaal zover, want de mensen die er nu op zitten moeten hun spullen nog afvoeren en het een en ander ondertekenen, maar als dat achter de rug is, dan hebben we onze tuin. Yes!
Ik kan niet vertellen hoe blij ik ermee ben, het is voor mij een manier om dichter bij Moeder Aarde te staan, om letterlijk te kunnen aarden.
Ik zit al te fantaseren hoe we de tuin kunnen indelen, wat ik graag wil verbouwen en wat we voor de meiden kunnen doen. Een stukje gras denk ik, met een huisje voor de kindjes en een stukje tuin voor ze waarin ze vanalles zelf mogen planten.
Verder een stuk siertuin, een stuk moestuin en een stuk kruidentuin. En als we een beetje gespaard hebben, dan wil ik er ook graag een kas op. Ideeen zat, maar er moet daarvoor nog een hoop gebeuren. Ik heb er zin in!

Hieronder een foto van mijn jongste dochter en een foto van de avondlucht van vandaag. Allebei heel erg mooi!





4 opmerkingen:

  1. Leuk een moestuin!!! Ik hou ook zo van rommelen in de aarde, het brengt me dichter bij mezelf, en geeft me een fijn aards gevoel.
    En ja, mooie plaatjes, die van je dochter en van de avondlucht.Succes met de laatste loodjes naar jullie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, mooi was ie he, de lucht vanavond! (en vanochtend). Prachtig plaatje. Net als die van je kleine meisje.

    Gefeliciteerd met je moestuin. Gelukkig heb je een hele winter de tijd om te bedenken hoe en wat je erin gaat zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor jullie, een moestuin.
    Ik begin er maar niet aan, heb zo werk genoeg maar zou het wel leuk vinden.
    En wat een leuke foto's.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!! Heerlijk om alvast de hele winter plannen te maken en alvast wat te kunnen spitten. Dat wordt een winter vol verwachting!
    En wat een plaatjes, zowel je dochter als de mooie luchten!

    BeantwoordenVerwijderen