dinsdag 12 oktober 2010

Moestuin en fotograferen

Het is nog steeds niet helemaal rond, maar ik wilde dit afgelopen weekend graag even naar onze moestuin om wat foto's te maken, zodat ik ze op mijn blog kon zetten. Dit wordt dus (hoogstwaarschijnlijk) onze moestuin:





We hebben meteen kennis gemaakt met de buren naast ons en ze nodigden ons uit om een kijkje te komen nemen in hun tuin en tuinhuis. Ontzettend mooi en het bracht ons ook weer op nieuwe ideeen. Moeilijk hoor, dat afwachten, maar als we eenmaal de tuin hebben............!

Aurora zag mij foto's maken van de tuin en wilde zelf ook wel een paar foto's maken, vooral van haar zusje Lynn. Dus hierbij de foto's van mijn kleine fotografe:






5 opmerkingen:

  1. Ik krijg er zelfs helemaal zin in!!!!
    Super hoor enne je fotograafje is allerschattigst evenals het fotomodel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er daar prachtig en idyllisch uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He mooie , bijna ons tuintje . Spannend he , en ja blijven hopen !!!! Ik hou van je , en dat je je zelf bent is juist dat gene wat jou zo mooi maakt ( net als het nummer van Bruno Mars , just the way you are .) ( luister maar eens op you tube ) Ik hoop dat je snel met je handen in het zand kan froeten en je rust kan vinden die je zo verdiend . Ik hou van je en heb er nu al zin in om een mooi huisje voor ons te maken op de tuin . Een dikke zoen van je mantje X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tuin. Ik hoop voor jullie dat alles snel rond komt.
    Leuk die foto's van kleine zus gemaakt door grote zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moestuin is leuk hoor! Wel veel werk, maar het levert dan ook wat op! Lekker eten, gratis en waardevolle dagbesteding en het is heel ontstressend (ik ging zomers vaak om 20.30 nog even een uurtje wieden of spitten. Heerlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen