dinsdag 9 november 2010

Complimenten

De laatste tijd krijg ik meer complimentjes over mijn figuur. Vooral dat ik slanker lijk en leuke kleding draag. Heerlijk natuurlijk, al ben ik nog steeds aan het wisselen qua gewicht, het verschilt zo'n beetje per week.

Maar goed, het is altijd leuk om te horen en het streelt mijn ego ook wel een beetje, ondanks dat het om uiterlijke zaken gaat.

Alleen gistermiddag ging ik mijn oudste ophalen van de buitenschoolse opvang en daar kwam net een jongetje van een jaar of vijf naar buiten, keek me aan en zei zonder blikken of blozen: " Jij bent een heks zeker?!"
Nu vind ik dat an sich niet beledigend, integendeel!, maar omdat het net Halloween
( Samhain ) geweest is en alle heksen er in het tuincentrum nou niet echt uitzagen als jonge Godinnen, vroeg ik me af welke associatie het jochie met 'heks' had. Ik ben dan wel geen overlopend vat van zelfverzekerdheid, maar ik had nou ook weer geen pukkel op mijn neus of een punthoed op. En mijn kind haal ik gewoon met de Volvo ( mijn bezem is stuk ).



OF.......


Afbeelding van: www.everyoneweb.com/paganmanonca/


Dus dan moet je kiezen, hoe sla ik dit op? Ik heb besloten om het als groot compliment te zien ;)

5 opmerkingen:

  1. Hahaha. Zou ik ook maar doen, hoor. Je bent een prachtige heks *knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha...ik zou het ook maar als compliment zien! Jammer alleen dat je hem niet in een kikker betoverde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey thanx voor de uitnodiging! En mocht je een keer richting Zeeland komen, dan zijn jullie ook meer dan welkom voor een bakkie :)

    Denk dat een kindje gewoon alles heel zwart-wit ziet ofzo. Bijv. lange losse haren en zwarte kleding bijvoorbeeld, dat hoort niet bij een mama maar bij een heks.

    Kreeg dat ook eens te horen hier. "jij lijkt helemaal niet op een moeder." Gezien de gemiddelde moeder hier in de buurt vond ik dat ook wel een compliment, haha.

    Argh jij bent 35 en nog steeds niet vol zelfvertrouwen als in 'de bladen' staat? Dan is er ook weinig hoop voor mij ik ben ook soms zo'n doos wat dat betreft :(

    :-*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihihi (lacht kakelend) ik zou het zien als compliment!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aargh, dat klinkt inderdaad dubieus! Ik zou voor de positieve interpretatie gaan. Misschien had dat jongetje wel de serie Charmed gekeken, met beeldschone heksen.

    BeantwoordenVerwijderen