vrijdag 5 november 2010

Lekker eten

Elke keer neem ik me voor om iets interessants te gaan bloggen, om een heel leuk stukje te gaan schrijven of om iets heel diepzinnigs uit mijn mouw te schudden.
Maar helaas, vandaag even niet; het wil maar niet komen.....

Dus kan ik hier alleen maar schrijven dat ik een was heb gedraaid, boodschappen heb gehaald, boodschappen voor de helft heb ingeruimd. Boeiend he?! ( Njet )

Maar goed, vanavond gaan we uit eten met mijn ouders als bedankje voor het oppassen op de kinderen. Ze passen elke donderdag op en daar zijn de kinderen en wij heel erg blij mee. Dus vanavond nemen wij mijn ouders mee uit eten.
Ik heb er zin in, gezellig er even tussen uit en ik weet ook al wat ik ga eten: Varkenshaaspuntjes met gebakken ui en champignons in zoete ketjapsaus
Zo staat het letterlijk op de menukaart.
Avontuurlijk? Nee, want dat ik eet ik bijna altijd als ik in dat restaurant uit eten ga, maar aangezien dat uit eten ( om budgetaire redenen )tegenwoordig niet zo vaak meer voorkomt, geniet ik er heerlijk van. Het is bijna een soort van traditie om dat gerecht te nemen. En misschien, als we weer eens de financiele ruimte hebben om vaker naar een restaurant te gaan, zal ik heel spannend eens iets anders uitzoeken. Op dit moment hou ik de traditie gewoon in ere.


Zo een berichtje van niks, maar ik zelf heb ondertussen wel honger gekregen ;)

3 opmerkingen:

  1. Fijne avond vast!

    Enne wat dat bloggen betreft: die inspiratie komt vanzelf. Tipje? Niet teveel andere blogs lezen, daar verdwijnt bij mij tenminste mijn inspiratie van, gek hè. Eerst je eigen stukje plaatsen en dán andere blogs lezen, anders blijf je vergelijken ofzo....En naarmate je meer plaatst, ontwikkel je je eigen schrijfstijl en onderwerpen...zo gaat het bij mij tenminste. Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er van! Hier wordt om budget redenen ook niet zoveel uit gegeten hoor. Heel soms met zn allen een broodjes ergens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent nog steeds leuk, ook met 0,0 inspiratie, haha & geniet van je varkenshaaspuntjes in zoete ketjapsaus :)

    BeantwoordenVerwijderen