maandag 13 december 2010

Weggevertje en een beetje lui

Jolanda had een mooi boek gelezen dat ze ging verloten onder haar bloglezers. Kopka werd uitgeloot en heeft het boek vervolgens gekregen en gelezen. Zij besloot om mij het boek kado te doen en ik was er ontzettend blij mee. Ik heb het boek binnen 1 dag uitgelezen.
Het ging om het boek : 'Dochter van de jungle' geschreven door Sabine Kuegler. Hierin schrijft Sabine over haar jeugd die ze doorbracht, samen met haar ouders, zus en broertje, bij de Fayu, een onbekende stam in West Papoea. En nu lijk ik misschien een beetje lui, maar Jolanda heeft het boek zo mooi beschreven op haar blog, dat ik er eigenlijk op dit moment niets aan toe te voegen heb.





Maar nu ik het boek zelf met veel plezier en vooral verwondering gelezen heb, wil ik er graag weer iemand anders blij mee maken. Dus als je interesse hebt in het boek, laat me dat dan even weten in een reactie. Als er meer mensen het boek willen hebben, dan verloot ik deze op 19 december. In ieder geval wens ik de toekomstige lezer(es ) veel plezier ermee.

3 opmerkingen:

  1. Jij laat er geen gras over groeien haha! Supersnel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me een ontzettende mooie boek toe of het verhaal dan, denk heel leerzaam en dat het je tot nadenken word gezet dus ik heb er wel an belangstelling voor,
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat het boek toch bij jou terecht is gekomen! En ik kreeg het weer van Merel, dus het boek heeft al flink gereisd, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen