zondag 16 januari 2011

En prinsesjes slapen in een............



Bij hubbie op zijn werk werden er allemaal apparaten in grote houten kisten afgeleverd en die kisten zouden weggegooid worden. Aangezien we een houtkachel hebben, besloot hubbie wat kisten mee naar huis te nemen en ze te slopen voor brandhout. Maar toen ik het hout zag vond ik het zonde om dat mooie hout te verbranden en stelde voor om het bed ( dat we al zouden maken ) van Aurora ervan te maken. En zo geschiedde....

Dus zijn ( vooral ) papa en mama de afgelopen weken druk bezig geweest met het maken van een kasteelbed voor Aurora. Een bijna-papa-vriend heeft ook nog een aantal uren meegeholpen met schuren en verven. En hoewel het nog niet helemaal af is, zijn we erg trots op het resultaat.

En ons (helaas nog zieke) prinsesje is heel erg blij met haar nieuwe bed

17 opmerkingen:

  1. Oooh wat mooi!!!!

    Beterschap voor het prinsesje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Je zou er als klein ziek meisje spontaan beter van worden. Nogmaals beterschap in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, Natas, wat zal ze er blij mee zijn! Beterschap daar met de kleintjes. Hier zijn ze nu allemaal geveld door de griep. Maar ik gok zomaar dat ziek zijn in zo'n mooi bed al een stukje minder erg is! ;-)

    Ik bel je gauw! Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wauwie wat een enorm leuk prinsessenbedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg! Wat een pracht-bed! Je mag echt trots zijn op dit resultaat!
    En heel veel beterschap voor je meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joh wat mooi!!!!
    Een bed voor zoete jonkvrouw dromen.
    Beterschap met he prinsesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat leuk geworden zeg! Slapen en spelen in zo'n mooi kasteel, dat kan toch niemand weerstaan.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat is mooi geworden.
    Wat heerlijk als je twee rechterhanden hebt.
    Je mag trots zijn.

    Bedankt voor je reactie op mijn blog Natasja. Heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan hubbie voor mij ook zo'n mooi bedje maken,
    heb altijd al een prinsessenbedje willen hebben,of ben ik daar nu te oud voor??Hubbie??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed plan! Heerlijk als je dat gewoon lekker zelf kunt. Je dochter boft er maar mee! En voor nu nog beterschap toegewensd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Alita: Hubbie wil er voor jou wel eentje maken met een glijbaan, maar dan moet je wel elke dag netjes om 19.00 uur naar bed! En je bordje leeg eten ;)

    Verder wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prinses slaapt in een kasteel! Echt prachtig!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is nog een recyclen zeg! Complimenten.
    Ik vind het bed echt een droombed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beste mensen

    ik ben opzoek naar een mooi kasteelbed om een filmopname te maken van 5 minuten. Ik zag dit bed en was erg onder de indruk. Mooi en theatraal. Ik weet niet waar jullie wonen.En ik weet niet of jullie voor een film voor het goede doel 45 minuten jullie bed willen uitlenen ( bij jullie dus filmen) aan een prinsje en prinsesje en een leuke Nar?

    gr marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Marjanne,

    Wat een eer dat je overweegt om ons bed te filmen. Wij wonen in de kop van Noord Holland. Maar als je nog steeds geinteresseerd bent, is het misschien handiger om via de email contact op te nemen: natasjablok@live.nl

    Met vriendelijke groet,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen