dinsdag 4 januari 2011

Ziekenboeg

Allereerst wil ik iedereen hierbij het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

Verder ben ik een tijdje uit de lucht geweest, vanwege de hectiek van de afgelopen weken. Het was een fijne, maar wel een drukke tijd. Manlief is ziek geweest en mijn twee meiden zijn dus nu ziek en hiervoor hebben ze een week of wat geleden ook al een paar dagen koorts gehad. Nu ligt Lynn met koorts op bed, terwijl vanaf Nieuwjaarsdag Aurora al koorts had en heel veel last van oorpijn.

Wanneer de rust weer is teruggekeerd en mijn meiden beter zijn, zal ik weer lekker ontspannen kunnen bloggen. Voor nu laat ik het even bij dit berichtje. Hopelijk tot gauw.............

5 opmerkingen:

  1. Beterschap. Er wordt al weer over griepgolf gesproken dus ze zijn niet de enigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap !!!

    En een geweldig 2011 met je moestuintje en je liefjes en alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap voor de ziekenboeg! En natuurlijk ook een heel mooi 2011 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is iedereen alweer beter? Bedankt voor je mooie berichtje.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen