woensdag 6 april 2011

Creativiteit

Aurora had afgelopen zaterdag haar allereerste kinderfeestje en ik wist niet zo goed wat ik met de kinderen zou kunnen knutselen. Lang leve het internet!! Ik zag op een site staan hoe je een Toverspiegel kon maken. Hiervoor moest ik spiegeltegeltjes kopen en langs de randen van die tegels pur spuiten. En als dat droog was, konden we de kinderen het laten beplakken met allerlei mooie glinsterende kralen, figuurtjes, hartjes enzovoorts. Samen met André heb ik alle spiegeltegels voorzien van een pur-rand. ( tip; koop goede pur en niet de goedkoopste zoals wij ;) )Toen dit droog was, bleek manlief nog een spuitbus met goudverf te hebben. Dus hebben we de tover-(c.q. prinsessen- ) spiegels een mooi goud (pur)randje gegeven. Op het feestje zelf hebben alle prinsesjes hun toverspiegel versierd. Ze vonden het geweldig om te doen. Hieronder een foto van de spiegels van Aurora en Lynn:



Vandaag besloot ik samen met Aurora te gaan knutselen. Ze had voor haar verjaardag ontzettend veel mooie knutselspulletjes gekregen en we besloten om kaarten te gaan maken. Aurora heeft 5 mooie kaarten gemaakt voor mensen die zij lief vindt en ik heb er een gemaakt. Mijn kniptechniek laat nog wat te wensen over en ik denk er serieus over na om een papiersnijmachine te kopen, haha, maar goed, verder ben ik trots op mijn creativiteit van vandaag. De kaart die ik heb gemaakt gaat naar een bijzondere vriendin.......................

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Leuk idee, die spiegels. Waar internet al niet goed voor is. En die vriendin zal vast blij zijn met zo´n mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die spiegels! Knutselen met kleine meisjes is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien ze er mooi uit joh! Deze tip ga ik echt onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen