donderdag 5 mei 2011

Kleine eendjes en een grieks godinnetje

Eigenlijk een logje van niks. Alleen 2 foto's die ik even wilde delen:




Twee meerkoeten met hun jonkies die lekker uitrusten op de boomstam bij de ark van de buurman.




En van mijn schoonmoeder had ik een tas gehad met allemaal prachtige stoffen erin om mee te knutselen. Aurora vond het leuk als ik er voor haar een jurk van maakte. Aangezien ik helaas niet kan naaien, heb ik hem gedrapeerd voor haar en de stof vastgestrikt en het effect was een Grieks uitziende creatie, gedragen door een prachtig Godinnetje

3 opmerkingen:

  1. Aaah. Wat een prinsesje.

    Trouwens, jullie ark... zo geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhm....ik weet niet wat ik ervan maakte op het toetsenbord maar nu nog maar een keer goed!
    Wat een prachtig prinsesje, helemaal klaar voor het bal!

    BeantwoordenVerwijderen