zondag 8 mei 2011

Moederdag

Vandaag ben ik ontzettend verwend door mijn gezinnetje.
Allereerst werd ik door twee mooie meisjes wakker gemaakt die mij vertelden dat het eten klaar was. In de woonkamer aangekomen stond daar een heel ontbijt op mij te wachten, inclusief een glas met mooie bloemen.
De al dagen verstopte kadootjes van de meiden waren als een wonder weer tevoorschijn gekomen, klaar om door mij geopend te worden. Ik werd verrast met een schilderij gemaakt van allemaal prachtig opgeplakte knopen en een hartje van klei met mooie kleuren en glitters en een waardebon/zelf door Dré gemaakte kaart voor meerdere schoonheidsbehandelingen. Al met al ben ik ontzettend verwend.







Zelfgemaakte kadootjes zijn de mooiste kadootjes die ik als moeder kan krijgen!

Om zelf als (schoon)dochter niet bij de zelfmaaktraditie achter te blijven, heb ik twee kaarten gemaakt voor moederdag voor mijn moeder en schoonmoeder. Het maken van kaarten gaat al beter, met dank aan mijn schoonzus die mij materialen heeft geleend om het iets makkelijker en mooier te maken. Voor het "echte" werk heb ik nog veel meer materiaal nodig, zodat elke kaart een kunstwerk wordt op zich. Maar ik weet nu wel dat ik hier mee door wil gaan en ondanks dat ik nog niet veel materiaal heb om mee te werken ( zowel gebruiksvoorwerpen als versierselen ) heb ik toch maar mooi twee kaarten gemaakt. Hieronder zie je er één van:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen