woensdag 2 november 2011

Mijn nieuwe Nimbus 2012



Hier is hij dan; mijn nieuwe bezem! Ik zag hem staan bij onze Kringloopwinkel en hij lonkte naar me, ik kon de winkel gewoon niet verlaten zonder hem mee te nemen.
Hij oogt nieuw en fris en misschien gooi ik er nog wel een tuning-pakket op, gewoon om hem te verfraaien. Ik zit te denken aan hulsttakken met metallic rode bessen, een hoogtemeter, enkele verchroomde wilgentakjes of een paar flitsende kerstballetjes. Ik ben er nog niet uit, maar ik ben wel erg blij met dit nieuwe model, zeker nu bleek dat de oude niet door de APK gekomen was. En dat voor een spotprijs! Ik ben tevreden....

6 opmerkingen:

  1. Dat is een zeer schoon bezempje. Ik zie je vast nog wel een keer langsvliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gaan voor de hydrometer.

    En, rook je alweer? ;)

    Leuk weer van je te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik rook nog steeds, haha, ik ga 16 november pas stoppen. De kop van mijn vorige logje was een beetje voorbarig, maar ik bedoelde I did it omdat ik de afspraak had gemaakt. En over 2 weken is het zover.

    @ Sandra: ja, waarschijnlijk zie je me nog een keer langsvliegen, met een rookspoor, het enige wat dan nog rookt zijn de haren van de bezem vanwege de snelheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig! Een echte aanwinst zo bij je huis. Hoeveel km per uur kan die?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo een bezem veeg ik al jaren mijn stoep aan maar ik heb al geprobeerd er op te vliegen maar dat is me tot op de dag van vandaag nog niet gelukt
    voor het vegen is het ideaal want je komt in alle hoekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn echt fijne bezems...succes met het stoppen straks!

    BeantwoordenVerwijderen