dinsdag 21 februari 2012

Nudge; duurzaam consumentenplatform voor een duurzame samenleving

Via de mail krijg ik altijd een tip van de dag van Green Cross Nederland. En vandaag was het deze tip

Verder staat dit nog op YouTube. Een heel informatief filmpje en naar mijn mening ook een heel goed initiatief.



Ik zet in ieder geval een stip....

Oh, en had ik al verteld dat wij medio april een zonneboiler-systeem geleverd krijgen?! Ik verheug me er nu al op, ik vind het een prachtig gezicht al die panelen ( en in ons geval zonnebuizen ) op de daken, hoe meer hoe beter!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn een zonneboiler, dat zou ik ook wel willen. De volgende misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah...jaloers... wil ik ook wel, een zonneboiler. Misschien iets voor als de gebruiksduur van onze HR-ketel op z'n eind loopt.

    BeantwoordenVerwijderen