dinsdag 5 juni 2012

De moestuin anno nu; the finishing tough

Zoals te lezen is in mijn vorige logje, hebben wij best wel wat werk gehad om onze moestuin alleen al op orde te krijgen, maar het is het allemaal waard geweest. Afgelopen week hebben we gras gelegd, nou ja, André samen met een vriend voornamelijk, en het resultaat is er ook naar:

Ik ben trots op de tuin en hoewel het nog niet helemaal af is, in de zin van wat meer kleur aanbrengen middels vaste planten en nog een paar andere toekomstige wensen, kan ik wel rustig zitten nu en genieten van het uitzicht. Natuurlijk is er ook nog zat te doen in de tuin ;-), maar het nodigt nu wel uit om eens lekker onderuit te gaan zitten in plaats van snel even iets te drinken, weer verder schoffelen en naar huis om uit te rusten.

Nog even wachten en dan kunnen de meiden spelen op het gras en wordt het voor hen ook een stuk leuker. Zeker als ze straks hun eigen stukje tuin krijgen en ze er van alles in kunnen gaan zaaien. Water gieten kunnen ze al erg goed en vinden ze leuk, dus de plantjes zullen zeker niet verdrogen...

Hieronder even een paar foto's van de rechterkant genomen, de eerste uit het laatste kwartaal van 2010, de tweede uit medio het jaar 2011 en de laatste foto's zijn van nu:












En omdat ik het niet kan laten:







1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke plek... Kan me voorstellen dat de meisjes dat helemaal geweldig vinden. het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen