maandag 10 december 2012

Dubbele getallen

De laatste maanden heb ik het heel vaak: ik zie steeds dubbele getallen op de wekker, de oven klok, de computer klok, klok van mijn mobiel ( en die schelen vaak onderling ook nog van elkaar.) , op bonnetjes etcetera. En dan heel vaak 11.11, 12.12, maar ook 11.33 of 09.09. Nou kun je dit natuurlijk verklaren door een uitleg te geven als: je hebt gewoon een sterk bioritme, of: het valt meer op dat het dubbele getallen zijn en daardoor onthoud je dat juist.

Ik weet niet welke uitleg er juist is, op het internet staan namelijk nog veel meer verklaringen te lezen. Onder andere dat al die dubbele getallen een bepaalde betekenis hebben of dat je geleide gids contact met je zoekt. En zelfs dat het een wake-up call is van het universum. Alhoewel ik hier zeker niet sceptisch tegenover sta, probeer ik het eerst met logica Het vreemde is wel, dat wanneer ik niet lekker in mijn vel zit, het ook niet meer voorkomt op een dag, vaak zit ik er dan juist net 1 cijfer naast, bijvoorbeeld 13.14 uur. Dan grap ik wel tegen mezelf dat ik niet erg meer in mijn flow zit ;) .

Herkennen jullie dit fenomeen. En zo ja, wat voor uitleg geven jullie er dan aan?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen