zondag 25 mei 2014

Een dagje moestuin

Vandaag weer een dag op de tuin geweest. Het was heerlijk;



Deze lupines heb ik 2 jaar geleden zelf gezaaid en uitgeplant in de border.



Hetzelfde geldt voor deze lupines. En als je goed kijkt zie je er een mooie platbuik ( libelle ) op zitten.



De aardbeien gaan goed, ze zijn nog groen, maar groeien als kool



Een stukje moestuin



Deze foto heb ik eerder deze week gemaakt van een prachtige wolkenlucht boven onze stad, genomen vanuit de tuin



En hoewel ik bijna al mijn boeken tegenwoordig bij de kringloop koop, heb ik deze afgelopen vrijdag van mijn vakantiegeld gekocht. Een heerlijk boek overigens!

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel goed uit. Nog even en dan kun je aardbeien gaan oogsten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijk he!! Hoe natuurlijk het ook is, het blijft toch een wonder alles dat groeit en bloeit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk een goed tuinboek, ik heb dat boek van mmezsazsa gekocht dat is echt een superleuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen